Personel Takip Yazılımı - Lidertek Zaman Kontrol Sistemleri
Çok Satan Ürün
image
image
image
FİREBİRD

Personel Takip Yazılımı

Fiyat Bilgisi İçin Bayi Girişi Yapmalısınız.

    Lidertek Firebird Personel takip sistemi personel giriş - çıkış kontrol ve maaş, mesai hak edişlerini kontrol altına almak için kullanılan personel takip yazılımıdır. Firebird Personel takip sistemi, tüm okuyucular ile entegre çalışarak personellerin giriş ve çıkışlarda kullandıkları biometrik cihazlardan aldığı veriler doğrultusunda personellerin hak edişlerini hesaplar. Günlük çalışması ve fazla mesaisi hesaplanabilir. Geç kalma, devamsızlık, erken çıkmalar otomatik personel takip yazılımı tarafından verilen opsiyon değerlerini gözeterek kesinti uygular. Personel giriş - çıkış hareketleri kişisel ve toplu olarak raporlanabilir ve excel formatında dışarıya aktarım sağlanmaktadır. Personel takip yazılımız Lisanslıdır. İlave kullanıcılar oluşturabilir ve kısıtlama yapılabilir. 3 Vardiya Sistemine uygun ve aylık 225, Haftalık 45, Günlük 7,30 saat üzerinden maaş hesabı yapılabilmektedir.

    Whatsapp Destek Teklif Al

LiderTek PDKS Programı / Personel Takip Sistemi

Personele dağıtılan kimlik kartları ya da parmak izi yüz tanıma cihazlarında verilen ID numaraları  kullanılarak belirli lokasyonlara yerleştirilen okuyucu cihazlar aracılığı ile personel  giriş çıkış hareketlerinin tümünün kontrol ve takibinin yapılmasıdır.

Bu hakeretlerin firmanın çalışma prensiplerine göre parametrik olarak ayarlanmasına imkan veren Lidertek PDKS sistemi modüler yapısı ile ihtiyaçlarınızı karşılayan entegre bir yapı oluşturmanızı sağlar.

PDKS Sistemi nasıl çalışır?

Sistem, ana personel giriş çıkış noktalarına kurulacak bir veri toplama terminali ve üzerinde çalışan bilgi toplama yazılımı ile bu terminale bağlı bir PC üzerinde çalışan ve toplanan bilgileri değerlendirerek bordroya esas teşkil eden puantaj değerlerini hesaplayan Lidertek PDKS yazılımı ve proximity, mifare, HID gibi temassız kart okuyucudan oluşmaktadır.

Personel kimlik kartları, her personel için ayrı bir numara ve şirketin istediği bilgileri içeren barkod ve grafiklerden oluşur. Kartın içerdiği numara Lidertek PDKS yazılımında personel sicil numarası ile ilişkilendirilir. Bu kartların giriş-çıkış anında personel tarafından kart okuyucu terminallere okutulmasıyla hareketler terminaller üzerinde toplanır.

Terminaller üzerinde toplanan bilgiler online ya da offline olarak Lidertek PDKS programına aktarılır. Terminaldeki bilgilerin PC’ye aktarımı esnasında elektrik kesintisi olsa dahi terminal ve PC üzerinde haberleşmeyi sağlayan iletişim protokolü sayesinde veri kaybı yaşanmaz. Giriş-çıkış bilgileri PC üzerindeki LiderTek PDKS programına aktarıldıktan sonra değerlendirme programı devreye girer. Program şirketin çalışma prensipleri ve vardiya yapısına göre personel hareketlerini değerlendirerek bordroya temel teşkil edecek puantaj bilgilerini hesaplar, her düzey kullanıcı için analiz ve istatiksel raporlar üretir. Eğer istenirse puantaj bilgilerini işletmenin kullandığı bordro programına otomatik olarak transfer eder.

 

Personel Bilgileri

Her personel için sicil no bazında takip edilen bir bilgi kartonu açılır. Bu bölümde insan kaynakları ürününün temel yapısını oluşturan çalışma, izin, kimlik, kişisel, adres, eğitim, giysi, ücret, düşünceler vb. benzer birçok bilgiler detaylı olarak takip edilir. Kişinin eski çalışma saatleri arşivlenerek saklanabilir, istenildiğinde kullanılabilir. Kadro, meslek, eğitim, departman gibi bilgilerin bir kodlama sistemi altında takip edilmesi sayesinde firmada çalışan personel hakkında her türlü istatistiki bilgi alınabilir.

 

Çalışma Türleri

Bu alan firmanın bordroda kullandığı esas başlıkların yani örnek olarak normal çalışma ,devamsızlık, fazla mesai, yıllık izin vb. birçok tanımlamanın sınırsız bir şekilde yapıldığı ve o tanımlamalarında birbirleri arasında dağılımların yapıldığı bölümdür. Puantaj hesaplaması sonrası çıkacak küsurlu rakamların Örneğin; 00:41 – 05:43 – 01:14 gibi aşağı ya da yukarı yuvarlama işlemine tabi olup olmadığının tanımlamasının yapıldığı alandır. Tanımlamalar esnasında bu kısmın özellikle doğru girilmesi gerekmektedir.

 

Vardiyalar

Genel olarak 3 tip aktif vardiya tipi, 1 adette serbest vardiya tanımı vardır. Bunları örnekle kısaca anlatırsak;

1- GG yani Günü Gününe çalışma. Bu vardiya tipinde 00:00:01 ile 23:59:59 arası bir tam gündür ve bu saat aralığında çalışacak kişilerin hangi saatlerinin normal çalışma veya fazla mesai olarak tanımlandığı alandır. Her vardiya için ayrı ayrı erken giriş, geç gelme, erken çıkış ve geç çıkış toleransları bu alandan tanımlanır.

Örnek:

Bir 08:00-18:00 çalışmasını örnekle anlatmış olursak yeterli olacaktır.

00:00 – 08:00 Fazla Mesai

08:00 – 10:00 Normal Çalışma

10:00 – 10:15 Çay Molası

10:15 – 12:00 Normal Çalışma

12:00 – 13:00 Yemek

13:00 – 15:00 Normal Çalışma

15:00 – 15:15 Çay Molası

15:15 – 18:00 Normal Çalışma

18:00 – 20:00 Fazla Mesai

20:00 – 20:30 Mesai Yemek Molası

20:30 – 00:00 Fazla Mesai

2- -G yani bir önceki güne çalışma. Bu vardiya tipinde 07:00:01 ile 06:59:59 ( 08:00:01 ile 07:59:59 ) vb. arası bir tam gündür ve bu saat aralığında çalışacak kişilerin hangi saatlerinin Normal Çalışma veya Fazla Mesai olarak tanımlandığı alandır.


Örnek:

Bir 07:00 15:00 çalışmasını örnekle anlatmış olursak yeterli olacaktır.

07:00 – 12:00 Normal Çalışma

12:00 – 12:30 Yemek

12:30 – 15:00 Normal Çalışma

15:00 – 07:00 Fazla Mesai

Bu tip çalışmada firmanın güne başlangıç saatini 07:00 olarak ele alırsak; Pazartesi sabah 07:00 ile Salı günü sabah 07:00’ a kadar olan süre 1 gündür. Ve bu zaman aralığında yapılan çalışma bir sonraki güne de sarkmış olsa dahi Pazartesi günü çalışması ve yapılan fazla çalışma Pazartesi mesaisi olarak değerlendirilir.

3- +G yani bir sonraki güne çalışma. Bu vardiya tipinde 23:00 ile 06:59:59 ( Pazar 23:00 ile Pazartesi 22:59:59 ) vb. arası bir tam gündür ve bu saat aralığında çalışacak kişilerin hangi saatlerinin Normal Çalışma veya Fazla Mesai olarak tanımlandığı alandır.


Örnek:

Bir 23:00 07:00 çalışmasını örnekle anlatmış olursak yeterli olacaktır.

23:00 – 03:00 Normal Çalışma

03:00 – 03:30 Yemek

03:30 – 07:00 Normal Çalışma

07:00 – 23:00 Fazla Mesai

Bu tip çalışmada firmanın güne başlangıç saatini 23:00 olarak ele alırsak; Pazar gece 23:00 ile Pazartesi gece 23:00’ a kadar olan süre 1 gündür ve bu zaman aralığında yapılan çalışma başlangıç saati bir önceki günden başlamış olsa dahi Pazartesi günü çalışması ve yapılan fazla çalışma Pazartesi mesaisi olarak değerlendirilir.

 

Hafta Tatili Kesinti Parametresi

Bu parametre iş kanunda da belirtildiği gibi hafta içi devamsızlık yapan bir personelin hafta sonu hak ediş gününün kesilmesi ile ilgilidir. Burada özellikle bilinmesi gereken durum şudur ki eğer hafta sonu fazla mesai yapmış ise program mesaisi ile ilgili herhangi bir işlem yapmadan sadece hak ediş gününü düşerek ve mesaisini işlemine sokarak devam eder. Esnek yapısı sayesinde gerek gören firmalar bu parametreyi kendi yapılarına göre tanımlama yaparak bu işlemi devreye sokabilir.

 

Hareketler

Personelin giriş-çıkış hareketleri terminalden gelen bilgilerle endekslenir ve okutulan kartın giriş veya çıkış olduğu program tarafından otomatik olarak belirlenir. Hatalı veya eksik kart okumalar belirlenerek kullanıcı uyarılır. Yetkiler çerçevesinde elle veya toplu hareket oluşturma, hareket kaydı değiştirebilme mümkündür.

 

Puantaj

Günlük, haftalık ya da aylık hesaplama yapılabilinir. Bu kısım tamamen kullanıcının kontrolüne bırakılmış esnek bir ekrandır. Bu ekranda kişilerin Giriş-Çıkış saatleri içinde ve dışındaki çalışma dağılımlarının normal çalışma, devamsızlık, mesai, izin vb. değerlerinin görüleceği ekrandır. Puantaj hesaplatıldıktan sonra gelecek ekranda personelin postası, vardiyası, günlük izni, saatlik izni ve giriş-çıkışları üzerinde herhangi bir ekrana geçiş değişiklik yapmak mümkündür. Yapılan mesainin gerçekten doğru olup olmadığı mesai onay kağıdından tespit edilerek bu ekrandan onaylama ile firmanın fazla ödeme yapması engellenmiş olur.

 

Listeler

Çokça kullanılan genel listelerden oluşan standart listelerin dışında, kişilerin kendi istekleri doğrultusunda oluşturabileceği puantaj ile ilgili esnek raporlama imkanı vardır. Tüm raporlama ekranlarında filtreleme kullanıcıya bırakılmıştır. Tüm listelerde network üzerindeki herhangi bir yazıcıyı seçebilme imkanı vardır. Dökümler ekrana, yazıcı, Excel, Word, Html, TXT veya mail olarak alınabilir.

 

Çoklu Firma

Aynı anda birden fazla firma bazında çalışma olanağı vardır ve çalışılan firmalar arasında entegrasyon ve bilgi bütünlüğü sağlanır. Bir firmaya ait bilgiler diğer firmaya kopyalanabilir.

Yetki tanımları ve güvenlik tüm kullanıcılar için şifre ve yetki tanımları yapılabilir. Yetki ve kullanıcı tanımlarını sadece ADMIN yetkisine sahip kişi yapabilir.